Waarom de drukke vrouw fitness oplossing voor u werkt

Deze dagen is de gemiddelde vrouw is vaak hard aan het werk en heeft geen tijd om haar lichaam goed te onderhouden. Vaak als gevolg van tijdsdruk hun non-stop schema meeste vrouwen zullen niet werken constant. Helaas leidt dit tot veel vrouwen het gevoel alsof ze een ongewenste lichaam. Het goede ding is dat veel vrouwen kunnen profiteren van een drukke vrouw fitness oplossing. Het voordeel van deze methode is dat je het lichaam dat je altijd gewenst kunt krijgen, zelfs zonder een lidmaatschap van de sportschool kaart.

EF2087

U hoeft geen zorgen te maken over wat er vreemden in de sportschool kunnen denken over je lichaam, omdat je de drukke vrouw fitness-oplossing in de privacy van uw eigen huis kunt gebruiken. Daarnaast zult u niet nodig om veel geld te besteden aan dure apparatuur. Echter, twee dingen die je nodig hebt zijn een beetje ruimte en wat toewijding om het te laten werken.

Een van de beste dingen over een drukke vrouw fitness-oplossing is dat het niet veel tijd kost. In slechts ongeveer twintig minuten kunt u een geweldige workout te krijgen. Dit kan zo weinig als drie dagen per week. Een routine deze makkelijk laat een drukke vrouw zonder excuus. Je zou ook kunnen doen van deze eenvoudige oefeningen tijdens het kijken naar televisie.

Hier zijn een aantal geweldige idee├źn voor een drukke vrouw fitness oplossing:

De gevangene squat is een eenvoudige oefening om mee te beginnen. Eerste, leg je handen achter je hoofd en grijpen je vingers, vergelijkbaar met wat je zou doen als een politieagent zei dat je je handen achter je hoofd. Merk op dat je armen parallel met de vloer zal zijn. Nu, langzaam naar beneden totdat je dijen parallel aan de vloer te krijgen in een squat positie. Duw omhoog, terwijl ervoor te zorgen dat je je handen op een plaats en dat je voeten duwen plat op de vloer.

Ga vervolgens direct in een push-up uit kraakpand van de gevangene. Met deze push-up, zal je een extra push aan het einde om je schouderbladen spreiden en ronde uit je rug te geven. Je moet doen over 5-12 van deze push-ups, afhankelijk van uw conditie. Meteen na deze push-ups gaan in een plank en liggen botweg op de vloer met je armen onder je borst. Deze oefening is bijna hetzelfde als een pus-up, behalve in dit geval zul je niet duwen jezelf. Stel dat de reguliere push-up positie, maar niet jezelf in evenwicht te brengen met je handen, in plaats daarvan gebruik je onderarmen en houd deze positie gedurende 10 seconden tot een minuut.

Sta op en neem een stap naar voren en blijven in deze positie. Zet een voet achter je en de andere voor je, wordt deze positie heet een briefpapier lunge. Je moet nu buigen het been, dat is achter je naar beneden naar de vloer zonder contact te maken met de vloer. Ook voor zorgen dat het been voor u buigt totdat je hamstring is parallel met de vloer. Nu voorzichtig terug te duwen met het been, dat ligt achter je. U moet dit doen 5-12 maal afwisselend de positie van je benen.

Rusten voor minstens een minuut en begin helemaal opnieuw met de eerste oefening. Probeer je best om deze ten minste vier keer te voltooien. U moet worden gedaan in minder dan twintig minuten. Aangezien dit drukke vrouw fitness oplossing niet tijdrovend, kunt u terug naar uw zeer drukke agenda snel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *